Flummig dag

Jahop, nu har jag suttit och läst Samhällskunskap hur länge som helst!
Vi har prov i morgon om politik, så nu ska vi kunna alla partiledare + en massa ideologier och skit. Idag fick jag reda på att vi skulle läsa 31 sidor om det. Mycket intressant tycker jag!;)

Idag har det vart flum. Alla tjejer garva typ hela dagen, bland annat för att Amanda börja asskrika och ingen visste varför. Det berodde på att hon typ smällde i armen hon hade opererat i bordet. Då börja typ alla tjejer garva till de tjöt. sen kom Gurra till kafeterian och då satt vi och pussades i evigheter, vilket va jättemysigt!=)♥
Sen sprang jag och Matilda runt och letade efter poängen för att komma in på polishögskolan, men vi hittade inte ett skit. Sen vart det bara att dra hem och plugga på. Vi har inte haft typ några läxor, men nu har vi 2 prov inom 1 vecka, inte kul!=/

Måste bara säga att till slut hittade Gurra mitt halsband jag fick av honom. Jag letade överallt hemma men hittade det inte. Men det va inte så konstigt eftersom den låg i Gurras ficka i hans tröja. Sen när Gurra gav det till mig på morgonen sa jag att jag skulle ta på mig det om ett tag. Då glömde jag det och hittade det inte igen, då hade jag lagt det ii min jack- ficka!

Aja, ska dra och kyssas med min baby<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0