Söndag

Hejsan hoppsan!=)Jag måste bara säga att jag är super försyld och har skit ont i halsen, inte alls trevligt!
På morgonen vaknade jag av att jag inte kunde andas för att jag va så täpt.
Gurra sa att han hade hört att jag hade haft skit svårt och andas hela natten. Jag kunde inte
träna så mycket idag heller. Så i morgon blir det inte någon gympa för mig som jag faktiskt vill vara med på.
MEN jag orkarinte skola i morgon! Det har vart så jäkla skönt att bara ta det lungt och softat. Men nu måste mantillbaka och sitta på lektioner dag in och dag ut..Slut pratat om skolan, annars blir man ju deprimerad;)

Lovet han vart sjukt bra. Jag har vart i Växjö och hälsat på kusinerna och haft det myspys. SenHan jag vart men Linisen och ridit och har haft annat skoj med.Sist men inte mist har jag vart med my babylove♥Idag har vi kollat på Jönsson ligan och legat och myst, sen va vi vid gymmeten sväng med Tom och bara för att en kille kom fram till mig och frågade mig om jag körde benmaskinenså sa dom att jag vänstra med honom och massa skit när han stog 1 meter ifrån. Snacka om att dom är knäppa asså:P


Kommentarer
Postat av: Din gurra

joo men ja håller med han va jävligt snygg! hahahahha

2008-11-03 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0