Bada badkar

Hej på er alla!=)

Nu har jag legat och badat i Gurras badkar i 55 min. Först satt han på kanten och pussade på mig och va å söt, men sen åkte han till sitt dumma gym:(
Han sa att jag skulle ligga kvar tills han kom till baka för då skulle han hoppa i och bada med mig, men efter 55 min gav jag upp. Kanske blir i tvingad sen. haha
Shiiit, jag kollade på topmodel och då skulle dom vara "spök brudar" asså brud när man gifter sig.:P Åsså nu ringde det på dörren hemma hos Gurra och mitt hjärta typ slutade slå för jag vart så jäkla rädd för man såg bara en svart skugga utanför. Sen när jag öppnade dörren va det mamma och då började jag garva som bara den.
Usch så hon skrämdes.

Måste bara säga att jag ska INTE ska jobba med äldre när jag blir stor asså! De här dagarna har varit skit, jag trivs inte ett dugg. Jag saknar fan skolan efter dom här dagarna, det trodde jag aldrig att man kunde göra:P.

Men nu kom älsklingen och han sa att vi skulle bada;)

HEEEJDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0