Är i skolan

Ciao!

Nu är man i skolan då, gött? Nej skulle inte tro det va? Jag står och väntar på att Gurra ska sluta sin lektoin. för jag har ingen cykel och jag pallar inte gå till honom.
Nu är det äntligen fredag, det känns som om veckan har gått rätt fort, även om den har sugit hårt!
Idag har typhalva sklan vart utklädda. Holloween dag. Jag hade helt glömt bort det, men planerade inte för att klä ut mig heller eftersom att typ ingen annan skulle göra det.

Helgen ska spenderas med min älskling. Ikväll ska va vara hos honom och på lördag ska vi till Linköping till hans pappa. Mycket trevligt. Jag ska passa på att kolla om jag hittar någon farsdag present. Men också lite julklappar. Så det blir väl inte att köpa så mycket till mig.=(
Men nu ska jag dra och kolla om det finns något roligt folk som kan vänta med mig. Byyye!
                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0