School

Okej, nu har jag letat runt i hela huset och jag fattar inte vart mitt halsband från
Gurra är! Jag fick det i fördelsdag present av han och vete fan vart det har tagit vägen.
Det finns fan ingen stans, senaste gången jag hade rörde det va i måndags
på lovet:/
Jag får damp om jag inte hittar det. Det är ju så jävla fint och så kommer det ju från
Baby. Jag får leta en gång till sen. För nu orkar jag inte mer.
Om någon hittar det måste den säga till. För jag dör om jag inte hittar det:(

Idag va man in skolan då, kul och träffa folken men usch vad jobbigt att gå upp tidigt igen.
Haha, idag på gympan stog Hanna på en bänk och då kom Lina och drog ner hennes byxor
och precis då böjde amanda lite på huvet så hon fick Hannas röv mot huvet. Fan vad jag garvade.
Sen fick jag, Becca kolla på en film om rökning. Skit äcklig va filmen.
Så nu tvingar jag mamma att sluta röka här hemma och jag får bara svaret "Sluta tjata, jag ska
sluta någon gång". Men det roliga är att hon har lovat det sen jag slutade med nappar
när jag va 3 år:P Så jag tror inte riktigt på det där längre.
Efter skolan drog jag till Baby och käkade skumtomtar, men jag fick inte ta egentligen
så det slutade med att jag låg på golvet och hade en stor Gurra över mig som brottade
ner mig hela tiden.


Igår Kunde jag inte sova ett skit. Jag låg och skrev Sms med Gurra skit sent och skriv kärleks
meddelande till varandra;)
Jag saknade Gurra skit mycket på natten så jag gick upp och tog på mig hans tröja och låg och
luktade på. Men mamma hade tvättat den så det luktade inte Gustaf=/
Så  gör jag när jag saknar honom, eller så holler jag om en kudde och lådsas att det är han,
men en liten kudde kan inte ta över babys plats så det brukar inte gå så bra.

Men nu måste jag kolla på lite matte. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0