Prao i morgon

Halloj!
Nu har jag och gustaf legat och kollat på karlsson på taket hela morgonen. Jätte mysigt<3 Åååh, jag är så kär så det är inte klokt asså!=)
Nu ska Carin ut och gå ch då skulle hon köpa en kanelbulle till mig på Maxi!:D Mums.
Gurra ska åka och träna och jag ska fixa lite här hemma och ligga och mysa med Byzzz, vet inte riktigt vad jag ska göra, jag är sugen på att kolla på sex and the city, geee mig!!!


I morgon ska jag börja praoa och det känns sådär! Jag ska få jobba helger och till 9 vissa kvällar. Usch vad jobbigt, i morgon börjar jag 2 och slutar 9. 7 timmar på ett ålderdomshem känns inte så lockande måste jag säga, men som sagt bara att gilla läget.

Nu ska jag spring och överaska min älskling med en rejäl kyss, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0