Mina önskningar

Nu har jag blivit utmanad av Jennie att göra en önskelista.
Så får väl vara duktig och skriva den då=)

Tre hårda klappar:
1. Mobil (HTC Diamond)
2. Guitar hero
3. Navel piercing/smycken

Tre mjuka klappar:
1. kläder
2. Ett skit fint påslakan
3. Pengar

Tre viktiga klappar:
1. Mys framför Kalle anka
2. Alla släktingar samlas och mår bra tillsammans
3. God mat och julstämning

Tre personer jag utmanar:

Emelierikssson.blogg.se

ronjafager.blogg.se

corneliahogberg.bloggspace.se


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin.

åh snögging! vi ska ha den bästa julen ever typ!

vår släkt ät så stört skadad så det lär inte bli svårt! och du lova att stay blonde för mig! Jag vill inte vara den enda blondinen i italien!:P

2008-12-09 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0