Linköpng

Hey you..

Jag känner att jag inte har skrivit på hur länge som helst. Men jag har känt för det riktigt. Men nu ska jag skriva lite om vad jag har gjort om dagarna!

Härom dagen sov jag hos Gustaf, vi var ensamma hemma hos honom för att hans mamma var på kurs. Så vi beställde hem kebab och kollade lite på Saw 5, kanske inte den bästa filmen att äta till med endå;)
Sen kom vi på att det var Efterlyst på TV:n så det va bara att sätta på det. Sen låg vi och kollade på film och hade allmänt mys.

Idag är det sista skoldagen på 2 veckor för vi ska gå ut på APU. Alla måste praoa på ålderdomshem vilket jag inte riktigt är så road över. Om man har valt inriktning skydd och säkerhet tycker jag att det är sjukt att vi måste praoa på ålderdomshem. Eftersom om man vill jobba med det väljer man ju inte inriktning skydd och säkerhet. Men det är bara att gilla läget och skippa skolan i en halv månad, vilket är skönt.
Men idag fick vi öva på att lyfta varandra från sängarna till rullstolar och massa grejer. Det va rätt kul. Men hon som skulle förklara var helt knäpp.
När hon stog och förklara hur man skulle ta bort lakarnet som man satt på när man hade flyttats över till rulstolen för att jag frågade hur man gjorde det, visade hon det och tog lakanet  och sa "Så, här har du det" och kastade lakanet på mig. Jag ba vad håller du på med?

Aja, men nu är det dags att åka till Gurras pappa igen. Det ska bli skit kul tycker jag. Så vi ska väl gå på stan och lite så och jag har inte träffat Ghada på jätte länge så det ska bli kul.

Ha en bra helg=)
Kram/ Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0