Julklapps inköp

Yess, det kan ni lita på. Idag har jag och mamma vart på stan och jag har inhandlat 3 julklappar.
Känner mig riktigt stolt måste jag säga!=)
Jag har köpt till Moa, Gurra och till Brorsan. Riktigt nöjd med vad jag hittade.
Sen hittade jag en jättefin klänning också. Den kostade 400 kr och mamma sa att om den passade skulle jag få den som julklapp. Muums
Tack så mycket mammsen, du är bäst! Sen sa jag till mamma att hon skulle känna efter vlken parfym som luktade godast.
Jag sa att parfymen va till mig men jag va bara ute efter vad hon tyckte va gott så att jag skulle få reda på vilken jag kunde köpa till henne i julklapp. *Smar*:P


Men nu är det
dags att gå.
Bye bye och
god jul om ett
tag

Kommentarer
Postat av: moua :)

älskar din kusifin, <3



plus att jag saknar dig,(:

2008-11-27 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0