Fira 1 år ♥

16:55

Nu är det så att jag och Gurra har 1 år på måndag och eftersom att man inte kan göra så mycket på en måndag ska vi fira lite idag.
Vi ska gå på resturang och käka och ha det myspys. Vi ska gå till Balkan klockan 8. Sen blir det väl att kolla någon bra film.

Kram
Ha det bra små turturduvor;)



11.30

Nu ska jag skriva lite kort om igår!

Den va helt underbart, Maten va skit god och sen när vi skulle beställa desser så valde vi den dyraste sen när vi fick dom sa dom " Vi bjunder er på efterätten!"
Men den ända nackdelen va att det kom fram ett fyllo och sa tjena brudar. Haha fråga mig inte varför.
Gurra vart skit förbannad på han iaf^^

Byebye

Kommentarer
Postat av: mathilda

grattis i förskott på 1årsdagen då:)

2008-11-29 @ 16:42:46
URL: http://mathildacecilia.blogg.se/
Postat av: din nu och föralltid!

sjukt fucking jävla underbart.. bästa som hänt mig i mitt liv..underbarare än du.. kan inte ens en ängel bli!!!!<3333

2008-11-29 @ 16:47:16
Postat av: Anonym

grattis i förskott:)

2008-11-29 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0