Hjälp mig med frillan tack;)

Okej, nu har några sagt att jag skulle passa i brunt hår. Jag vete fan om jag ska prova på det.. vet inte om jag vågar testa på det eftersom att det kommer kosta flera tusen för mig att färga tillbaka till blont igen.
Ni kan gärna kommentera och säga vad ni tycker!=)

Ååh, nu är jag helt slut i benen!
Jag och mamma har gått lite i olika affärer och kollat på guitar hero och så har det ju blivit endel traskande i skolan idag också.
Nu har jag suttit och kollat igenom några av dom nya avsnitten av andra avenyn men är ann inte klar. Jag har suttit hur länge som hälst, fatta att mina ögon är helt fuckade efter dom här timmarna!:P
Vet inte riktigt vad jag ska göra, men är lite sugen på att vara med lina och kanske slår en pling till henne. Men först måste jag fylla i pappren om utvecklingssamtal som är typ näst, nästa tisdag. Haha får väl se hur det går!



Haha nu ska jag meddela att Becca va lika klantig idag som hon var igår. Idag ramlade hon i trappen i biblioteket och hon  typ låg ner på trappstegen och jag garvade lika mycket idag.
Sen fick vi reda på idag att vi skulle börja klockan 12 på fredag och då ska vi till torgen och lyssna på entant om förintelen. Man hör ändå inte vad dom säger så jag tycker att det är onödigt men...

Nu ska jag dra, god natt små pluttisar!=)

Kommentarer
Postat av: din älskling youknow

fundera på saken men ja tycker du ska testa, men dyrt lär de ju bli!

älskar dig meest babe!<33333

2008-12-03 @ 09:04:50
Postat av: mathilda

Du är utmanad på min blogg!

2008-12-03 @ 22:27:31
URL: http://mathildacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0