picknik?

Nu kom jag precis hem från Lina!
Först kom hon och Martina hit och körde lite guitar hero och lirade järnet! haha. Sen gick martina och jag och Lina kollade på paradise hotel som dom kör på repris på tv400. Jag är verkligen desperat av att få se det.

Sen drog jag och Lina till henne och började kolla på skräckfilm. Snacka om att det va läskigt att gå hem själv sen på kvällen, så jag fick ringa till Gurra och varna honom att om det skulle hända mig nått, skulle han ringa polisen och så skulle han komma och rädda mig.

Men sen när filmen va slut så gick vi till hennes rum och kollade på gamla bilder på oss och gjorde om några bilder.
Sen fick jag den smarta idén att vi skulle ha picknik på hennes vardagsrumsgolv. Men precis då kom hennes föräldrar hem så det blev inte så:/


Väldigt gammal bild, kanske från 8:an eller nått:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0