Julkänsla

Nu känner man verkligen julkänslan. Idag på morgonen när jag klev upp sa mamma att det var dags att klä granen, så det var bara att sätta igång. Sen åkte jag till Gustaf, där var det bara att sätta igång med julpyntet också. Vi klädde både gran och satte fram tomtar. Nu är jag riktigt sugen på jul måste jag medge, men ändå lockar sommarvädret så jag är lite delad där. Haha

Imorgon är det så att jag, Carin och Gurra ska öppna julklappar redan i morgon. Det ska bli jätte mysigt! Jag är riktigt nöjd med vad jag har köpt till dem båda! Jag kan ju inte säga vad det är, men det kan jag berätta i morgon.
Måste bara berätta att Carin fyller år idag, Grattis på dig gumman. Haha från början fick hon bara en present från mig, Gurra hade glömt att köpa till sin egen mamma. Sen skulle har skoja att kasta dricka över henne, fast det var ett tomt glas (trodde han) det slutade med att Carin fick fullt med fanta i hela ansiktet och på tröjan. Bra present av sig son, haha.


Gurra hittade tomte mössan som va så söt, att jag var tvungen att sätta på mig den.

M
en nu ska jag och älsklingen kolla på La Bamba!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0