Smygstart på julen!

Idag har jag och plutten vart på stan och hade det mys. Rätt som det va, dök lilla Emma upp och pratade lite med mig. Hon ska ju börja min skola, skit skoj.
Plutten hittade en skitfin t-shirt på MQ som han köpte, sen skyndade han ut mig för att min julklapp va där inne.

Nu har jag, Carin och Gurra haft lite julafton. En liten smygstart, jag fick en skit fin tröja av Gurra och sen en Esprit parfym som luktade skitgött!
Carin fick två badmuffins av mig som hon önskade sig och ett par skinnhandskar av Gurra som va skitcoola!
Gurra fick kärlektcheckar av mig, en bok där det står saker som vi ska göra tillsammans, typ helkropsmassage eller romantisk middag mm, sen fick han en silverlänk.


Min snygga Fred perry-tröja som jag fick av baby!
Och Esprit parfymen som jag fick av Carin=)



Kärlekscheckarna som Gurra fick av mig=)


Jag och älskling i provhytten på MQ!<3



Jag vart jättenöjd med mina julklappar, men den bästa julklappen jag någonsin fått. Det är Gustaf<3

Nu ska vi käka mat och ha det mysigt. Ha det bra, så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sådana där checkar köpte jag till Henke en gång med :)

2008-12-23 @ 21:04:04
URL: http://jennielindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0