Sjuka drömmen

Jahop, bara att sätta igång med engelskan snart då.. vi har alla oregelbundna verb tills på tisdag. MYCKET trevligt!
Jag kom presic hem till Gurra, jag slutade tidigt så jag gick hem till honom så länge, han sitter kvar i skolan. HAHA. Skoja älskling.

Fy fan ni vill inte veta vad jag drömde inatt! Men det får ni veta endå;) jag drömde att gurra hade vart otrogen och det konstiga va att han hade vart det med sin mamma och min fröken. Hel sjukt, jag vet!
det slutade med att jag vaknade typ klockan 2 av att jag låg och tjöt i sömnen, sen när jag kom på att det va en dröm började jag lugna ner mig lite.^
När jag berättade det för folk i skolan vart det ju några garv. sen när jag mötte läraren i skolan idag så hade jag lust att sätta krokben för henne, för att hon försökte ta Gurra ifrån mig i drömmen.Haha


Idag har det vart slapt i skola, det känns som om vi har kollat på film hela dagen typ. Men sen idag när jag och Becca skulle gå igenom korridorerna som "Sär klasserna" är så satt massa o ba: "Kolla blondinernas rövar!" och "akta så du inte går in i någon så mycket du glor på deras rövar."
Jag och Becca typ sprang för att komma där ifrån, usch:P

Harry´s den 18 eller? För mig blir det så!=)
byye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0