Faster Olivia;)

Hey baberiba!

Nu har jag och mamma vart i stan och handlat och då köpte hon mina julklappar, nått som inte är kul att jag vet allt som jag kommer få nu. Men nått som är roligt är att jag kommer på allt som jag ville ha mest!=)
Jag fick min mobil och guitar hreo, skit gött.
Sen åkte vi till brorsan  en stund och då fick jag träffa min lilla Leon. Det låter så roligt när man säger att jag är faster för det låter så gammalt. Haha
Leon och jag spelade lite fotboll med varandra och så pratade vi i tellefon med varandra (men vi hade händerna som tellefoner). Sen kollade vi lite på "Lotta på bråkmakargatan".


Haha här har ni sötnosen! Älskar dig plutten


Nu på kvällen har jag och Gurra kollat på "barnhemmet" fy fan vad läskig den va asså. Det började med att vi satt helt lugna, i slutet på filmen satt jag i Gurras knä och skrek ett par gången. Men jag va inte den enda som va chicken haha.
I morgon ska jag klippa mig. Faan va gött säger jag bara!

/Olivia Walfridsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0