Trevlig helg!

Nu har man precis suttit och gjort engelska och ätit kladdkaka som jag och Gurra gjorde i fredags.

Jaha, vad har hänt i helgen då?=)
För mig har jag vart med Plutten hela helgen! I fredags va vi hemma hos mig och kollade på film och käkade tacos och hade allmänt mys.

På lördagen va vi hos Gurras pappa och Nora i Linköping. Det va hur roligt som helst. Vi gick ut på indisk resturang och på kvällen körde vi lite Buzz och sing star. Sen knäckte Thomas ryggarna på alla tre. Man skulle ligga på golvet på mage och så tröck han händerna på ryggraden. Skit läskigt vare, haha men rätt gött:D
Vi firade Thomas födelsedag så han fick present av Gurra.
Det var en trevlig helg och måste göras om säger jag bara!

Sen åkte vi hem rätt så tidigt på morgonen för att plutten skulle träna. När vi kom hem till lilla Motala gick vi på stan ett tag för jag ville kolla på väska.
Sen va det raka vägen hem till Carin!=)

Herrå coolingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0