Min julafton

Jag tycker att det vart en riktigt bra julafton. Men efter att vi hade sett "Tomten är far till alla barnen" kom vi på att det skulle vara mycket mer spännande om det hände något stort som det gör på filmen. Men det är kanske tur att det inte blev så iaf! haha

Men jagtycker ändå våran släkt är så jäkla skön.
- Farmor somnade under kalleanka
- Leon ville ha aplåder för varje sak han gjorde
- Mormor frågar efter gin och tonik och groggar
- Mamma står stressad framför grytorna
- Morfar tjatar hål i huvet på alla, som vanligt:)
- Love tjatar om att få vara tomte.

Klar för julafton   Leon=tomtenisse            Jag & Moa                    Tomten;)
        

Hoppas ni har haft en bra jul, vilket jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0