Längtan till Sommaren är stor!

Gud vad härligt det ska bli i Sommar. Jag ska åka Till Italien för första gången. Det ska bli så himla härligt att få sola och bara ta det lungt. Jag ska åka med familjen, med Moa och hennes familj och så ska Gustaf följa med.


Det kommer nog bli världens bästa resa tror jag, jag och moa kommer sitta och hänga
över baren och villja ha alla möjliga sorters drinkar. Allt bara för att få känna av lyxlivet i
alla filmer vi sett! Haha
Jag, Gustaf, Moa och Lova kommer gå runt och äga stan och så spelar vi lite fotboll på stranden och bara har det gött! Hör nu hur bra det låter eller?

För er som inte vet det har jag släktingar i Italien. Jag har två sysslingar där och Alexanders farmor där. Jag hoppas att jag får träffa dom. Jag och mamma ska möjligtvis träffa Alexanders farmor, jag hoppas verkligen på det. Detskulle vara kul.

I sommar måste jag leta efter jobb så att jag får mycket pengar till Italien så att jag kan shoppa som bara den. Jag är så pepp på Sommaren att jag redan börjat leta bikini. Haha


Men vi får ju inte glömma bort julen som är här om bara några dagar. Idag har vi tagit in julgranen, jag och mamma ska klä den i morgon. Den kommer bli så fin så!!=)
Nu är all klappar köpta och jag är redo att lägga dom under granen. Om inte ännu mer redo för att öppna mina julglappar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0