I morgon smäller det!

Yeeeha.
Nu sitter jag på datorkunskapen och har det trevligt. NEJ! Jag har inte ett skit att göra för jag är klart med allt så jag får sitta på bilddagboken och skriva min kära blogg!:D
Det kom precis in en tjej som jag inte har en aning om vem det är och sa att jag och Bacca va lika. Haha tycker inte vi är lika ett dugg, men..

Igår va det så att mamma ringde mig på matten och frågade om jag ville gå på stan med henne efter skolan. Klart jag ville!:D
Vi köpte yttligare lite julklappar så nu har jag köppt alla förutom en till Lina. Kanske kan ta och köpa den idag, eftersom att jag och bby ska till stan för att han ska köpa leggins till Nora och jag ville kolla på ett par svarta jeans till Harrys som är i morgon.

Det ska bli super duper kul på Harrys tycker jag! Vi ska va med Natalia och Viktor innan. Så i morgon blir det att dansa järnet. Haha
Inte så roligt att vi ska till skolan dagen efter klockan 09.00, jag tror inte man känner sig så pepp att gå upp då efter att man är hemma typ 3 från Harys, aja får ta och gilla läget. 

Juste, igår hade jag utveckling samtal. Gick ganska OK! Jag fick reda på att jag hade möjlighet att på högre än G i vissa ämnen som jag inte hade en aning om. En sak va jävligt gött! Jag har haft skit svårt för engelska och nästan  gränsen till ig på min förra skola. Igår fick jag veta att jag ligger på ett stadigt G och kanske kan uppnå högre! Gööttans säger jag bara!=)

Herrå små pluttar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0