12 månader / ett år

1 år med älskling idag!
Det känns som om jag aldirg någonsin kommer sluta älska den pöjken!<3
Käleken till honom bara blommar och blir större och större för varje dag som går.

Idag åkte jag och mamma till min APU för att jag glömde mina lacoste skor där, som jag vägrar förlora. Sen åkte vi till apoteket.
Sen skjutsade mamma mig till Gurra. Nu på kvällen gjorde Carin extra dog mat bara för att det är en sån speciell dag idag. Hihi=)
Nu ska jag och baby:n kolla på julkalendern, men vi vet inte om vi ska ta Pelle svanslös, greveholm eller vad det blir.


Haha måste bara säga en sak som hände i skolan idag. När jag, Elin och Becca skulle gå upp för trappen till skåpen så kollade Becca åt sidan och helt plötsligt höre man en smäll. Då hade Becca gått rakt in i en glasruta. Haha fan va jag grava!



Men ska dra, Byye


Kommentarer
Postat av: din älskling <333

Jag kommer aldrig sluta älska min underbara ängel, jag lovar och svär och menar det här!!

Underbaraste året i mitt liv <33333

2008-12-02 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0